Nadmierna potliwość: dlaczego nie można jej ignorować?

January 22nd, 2017

z15148769V,Nadpotliwosc-mozna-skutecznie-leczyc[1]Choć nadmierna potliwość często bywa traktowana jako problem związany z nieodpowiednią higieną oraz drobnymi, codziennymi zaniedbaniami, nikt z nas nie powinien jej ignorować. Często przecież okazuje się, że nadmierna potliwość nie jest problemem wynikającym ze złej pielęgnacji skóry, lecz objawem poważnej choroby. W jakich schorzeniach pot staje się jednym z podstawowych symptomów? Takie objawy, jak nadmierne pocenie się, mogą świadczyć o poważnych problemach związanych z ogólnym stanem zdrowia. W tej sposób objawiają się m. in. poważne problemy z tarczycą. Nadmierna potliwość często świadczy też o problemach z trzustką oraz o poważnych problemach ze stawami. Hipoglikemia, menopauza oraz niektóre choroby nowotworowe – oto kolejne problemy, w przypadku których jednym z wielu symptomów staje się nadmiar potu. Chorób, w przypadku których nadmierna potliwość okazuje się jednym z pierwszych sygnałów, jest wiele. Nie ignorujmy zatem problemów z potem i jego nadmierną ilością, nie wstydźmy się porozmawiać o tej kwestii ze swym lekarzem. Pamiętajmy, że ignorując problemy z nadmiarem potu, możemy też zignorować pierwsze objawy poważnych problemów ze zdrowiem.

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)